Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Endüstri devrimi ile ortaya çıkan fuar, fuarcılık ve sergileme kavramlarının tarihsel gelişimi ile fuar türleri ve önemi hakkında bilgi sahibi olmak, marka ve ürünlere yönelik fuar ve stant tasarlama becerilerini geliştirerek, teknik detay ve malzeme bilgilerine sahip olmak.
Dersin İçeriği:
Fuar tasarım tarihi, dünyada ve Türkiye’de fuarların yapısı, ürün sergilemede eğilimler, ürün tanıtımı, Fuar stantlarının teknik ve taşıyıcı sistemlerinin incelenmesi, markanın belirlenmesi, markanın kurumsal kimlik araştırması ve ihtiyaç analizinin yapılması. Fuar stant tasarımı planlama ve organizasyonunun gereksinimlerinin kavranarak seçilen bir markaya ait fuar standı tasarlanması.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Yanıt, 3: Tartışma, 4: Uygulama/Alıştırma, 5: Alan Gezisi, 6: Takım/Grup Çalışması, 7: Rol Oynama, 8: Rapor Hazırlama ve/veya Sunma, 9: Gösterme, 10: Deney, 11: Gözlem, 12: Örnek Olay İncelemesi, 13: Sorun/Problem Çözme, 14: Beyin Fırt
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav, B: Sunum C: Ödev D: Proje Geliştirme
Dikey Sekmeler
Hiçbiri