Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Koordinatörü:
Dersi Verenler:
Dersin Yardımcıları:
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı, öğrencileri mezun olduktan sonra girişimcilik yapmak veya şirketlerde Ar-Ge ve pazarlama süreçlerine yönelik iş modellerini anlamak için hazırlamaktır. Şirketlerin oluşum ve olgunlaşma süreçleri hakkında hem teorik hem de deneyimsel becerilerin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği:
"Neden İnovasyon Yapamıyoruz?" ya da "İnovasyonu Nasıl Yapacağız?" FORTH metodu, 15 haftalık bir süreçte sorunlara cevap verebilmek için, fikirden başlayarak sürecin gözlemlenmesi ve hedefin müşteriler tarafından test edilmesi, fizibilite hazırlıklarının yapılabileceğini ortaya koyan ve iş modellerinin üst yönetime sunulduğu bir yöntemdir.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Ders, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 9: Simülasyon, 12:Vaka Çalışması
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Test, C: Ödev
Dikey Sekmeler
Hiçbiri