Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Koordinatörü:
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
Pazarlama biliminin temel ilkelerini tanıtmak, ilgili terminolojiyi öğretmek, bu bilimin, ekonomi, tüketici davranışları gibi yönetsel disiplinlerle ilişkilerini göstermek, Kentleşme ve tüketim. Pazarlama coğrafyası, üretici, dağıtıcı ve dağıtımın denetimi. Dağıtım İşletmeleri. Perakendeci ticaret, dağıtımda şirket türleri ve mali kaynaklar yeni teknikler. Dağıtım sisteminin gelişmesi. Devlet ve pazarlama ilişkisi. Organizasyon ve metod, siyasi ve ekonomik bünye ile ilgisi. Satış ve üretim politikaları ve stratejileri. Reklamcılık, Örgütlenme sorunları.
Dersin İçeriği:
Mikroekonomi, pazarlama, tüketici kavramlarının tariflenmesi. Bu tarifin oluşmasını ve gelişmesini etkileyen; bağlam ve çevre, tüketici davranışları, mesleki terminoloji, pazar, pazarlama karması; ürün, dağıtım , fiyat, satış çabaları, reklam, PR, kurumsal kimlik, şirket politikaları.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav, B: Deney, C: Ödev
Dikey Sekmeler
Hiçbiri